Қазақстан Еуразиялық логистиканың жүрегі болуға ұмтылуда
Қазақстан Президенті ел алдына Еуразияның басты көлік-логистикалық торабы болу өршіл міндетін қойды. Бұл маңызды жоба Парламент Мәжілісіндегі үкіметтік сағатта талқылаудың басты тақырыптарының біріне айналды, деп хабарлайды «24KZ».
Қазақстан аумағында 13 халықаралық көлік дәлізі жұмыс істейді, олардың ішінде бес теміржол және сегіз автомобиль дәлізі бар. Өткен жылы осы бағыттар арқылы 32 миллион тонна транзиттік жүк тасымалданды, бұл алдыңғы кезең көрсеткішінен 6%-ға артық. 2030 жылға қарай бұл көрсеткішті 74 миллион тоннаға дейін арттыру жоспарлануда, бұл екі еседен астам өсуді білдіреді.
Екі негізгі бағытқа — Транскаспий көлік бағыты мен «Солтүстік-Оңтүстік» халықаралық бағытына ерекше назар аударылады. Соңғысы жылына 10 миллион тонна өткізу қабілетіне ие және Ресейден Парсы шығанағы елдеріне жеткізуді қамтамасыз етуде шешуші рөл атқарады.
Қазақстан Республикасының Көлік министрі Марат Қарабаев қолданыстағы маршруттарды жаңартудың маңыздылығын атап өтті. Ол «Солтүстік-Оңтүстік» халықаралық маршрутының тиімділігін арттыру үшін дәлізді Ресеймен, Түрікменстанмен және Иранмен бірлесіп дамытудың жол картасы әзірленгенін хабарлады. Тоғысу станциясын жаңғырту және оның өткізу қабілетін күн сайын 23-тен 33 құрамға дейін арттыру көзделіп отыр, бұл өнімділікті бір жарым есеге арттырады. Бұдан басқа, серіктестермен бірлесіп бірыңғай оператор құрылады, сондай-ақ тарифтік жеңілдіктер 50%-ға дейін енгізілді, соның арқасында маршруттың өткізу қабілеті екі есеге ұлғаяды, ал тасымалдау көлемі жылына 20 миллион тоннаға жетеді.